کاشت به مو روش FUE چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کاشت به مو روش FUE چیست و چگونه انجام می‌شود؟

از مهم‌ترین روش‌های کاربردی برای کاشت مو، روش FUE است که به آن روش استخراج فولیکولی نیز گفته می‌شود. این روش، همانند طیف وسیع دیگری از روشها، با فولیکول‌ها سر و کار دارد. این روش کم‌ترین تهاجم ممکن را داراست و سبب بهبود ظاهر پوست‌های سر کم پشت هست. البته که نتایج این روش هم کاملا طبیعی خواهد بود. دیگر مزیت این روش در این است که در آن خبری از عوارض روش‌های سنتی نیست. اگر شما هم در این باره سوال دارید که «کاشت به مو روش FUE چیست و چگونه انجام می‌شود؟» این مطلب، پاسخ شماست. پس تا انت‌ها با ما همراه باشید.

معرفی روش FUE و شرح روش انجام آن

روش FUE یا همان Fullicular Unit Extraction به عنوان روش استخراج واحدهای فولیکولی شناخته می‌شود. به بیان بهتر دراین روش فولیکول‌های مو به صورت جداگانه استخراج می‌شوند و نواحی کم پشت سر کاشته می‌شوند. برای برداشتن فولیکول‌ها مو می‌توان به سراغ ابزاری به نام پانچ رفت. به کمک پانچ می‌توان به سراغ نواحی مناسب تحت عنوان بانک مو رفت و استخراج کرد. اینکه روش FUE چگونه انجام می‌شود، به ویژگی‌های چهره و الگو ریزش فرد بستگی دارد. این روش بدون هیچ گونه تهاجم انجام شده و به همین دلیل کمترین عوارض ممکن را دارد. مزایای بسیاری که این روش دارد، سبب شده که از آن به عنوان انقلابی در کاشت مو یاد شود.

پیشنهاد خواندن: معرفی جدیدترین روش‌های کاشت مو ۲۰۲۴ در ایران و جهان

برای روش FUE چه کسانی مناسب هستند؟

قطعا این سوالی است که هر فردی هنگام کاشت مو آن را مطرح می‌کند. خوشبختانه این تکنیک کارامد برای طیف وسیعی از افرادی که دچار ریزش مو شده اند، مناسب است. درصورتی که قصد دارید ظاهر زیبای سر خود را احیا کنید و موی پرپشت‌تری داشته باشید، این روش برای شما مناسب است. به نظر می‌رسد موارد ذکر شده در لیست زیر برای روش FUE گزینه مناسبی باشند:

  • افرادی که از نظر سلامتی دارای بیماری و یا شرایط خاص پزشکی دیگری نیستند.
  • افرادی که از نظر سن و سال، بیش از ۲۵ سال داشته و تلاش می‌کنند ریزش مو را درمان کنند.
  • کسانی که به دلیل مصرف دارو‌های خاص و یا دلایل وراثتی مشکل ریزش مو را متحمل شده اند.
  • اشخاصی که دچار مو‌های نازک و کم پشتی هستند.
  • افرادی که به دلیل مشکلات مختلفی مانند سوختگی و… ریزش مو را تحمل می‌کنند.
این مطلب را هم از دست ندهید :   تفاوت ورق سیاه و ورق اسیدشویی

همانطور که گفتیم این روش مزایای بسیاری داشته و برای افرادی که قصد دارند در فاصله کمی بعد از عمل به زندگی عادی بازگردند، گزینه مناسبی است.

مدیر